Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.dlu.edu.vn/handle/123456789/636
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến nhận biết thương hiệu và hoạt động truyền miệng cho sản phẩm trà Oolong Cầu Đất Farm - Lâm Đồng
Authors: Nguyễn, Thị Phương Thảo 
Keywords: thương hiệu và hoạt động truyền miệng;sản phẩm trà Oolong Cầu Đất Farm
Issue Date: 2020
Place of publication: Trường Đại học Đà Lạt
URI: https://scholar.dlu.edu.vn/handle/123456789/636
Code: CT45
Starting Date: 2019-01
Completion Date: 2019-12
Field: Khoa học xã hội
The decision on the approval of the research: Quyết định số 910/QĐ-ĐHĐL ngày 29 tháng 12 năm 2018
The decision on accepting the official research: Quyết định số 879/QĐ-ĐHĐL ngày 18 tháng 12 năm 2019
The confirmation of the research completion: Tốt
Type: Đề tài cấp Trường
Appears in Collections:Đề tài khoa học (Khoa Kinh tế - Quản trị kinh doanh)

Show full item record


CORE Recommender

Page view(s) 10

76
Last Week
0
Last month
8
checked on Dec 9, 2024

Google ScholarTM

Check




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.