Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.dlu.edu.vn/handle/123456789/3411
Title: Vai trò của không gian dịch vụ đối với chất lượng dịch vụ và ý định hành vi khách hàng – Một nghiên cứu mới tại thị trường Việt Nam
Authors: Nguyễn, Văn Anh 
Nguyễn, Thị Phương Thảo 
Issue Date: 2020
Place of publication: Việt Nam
Journal: Tạp chí Nghiên cứu Kinh tế
Volume: 10
Issue: 509
Pages: 32-42
URI: https://scholar.dlu.edu.vn/handle/123456789/3411
Type: Bài báo đăng trên tạp chí trong nước (có ISSN), bao gồm book chapter
Appears in Collections:Tạp chí (Khoa Du lịch)

Show full item record


CORE Recommender

Page view(s)

25
Last Week
3
Last month
checked on Mar 23, 2025

Google ScholarTM

Check




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.