Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.dlu.edu.vn/handle/123456789/1680
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến sự sẵn lòng mua hàng nội của người tiêu dùng tại thành phố Đà Lạt
Authors: Nguyễn, Thị Thảo Nguyên 
Phạm, Viết Cường 
Nguyễn, Hoài Nam 
Issue Date: 2016
Place of publication: Hà Nội
Journal: Kinh tế và dự báo
Volume: 11/2016
Issue: 29
Pages: 54
URI: https://scholar.dlu.edu.vn/handle/123456789/1680
Type: Bài báo đăng trên tạp chí trong nước (có ISSN), bao gồm book chapter
Appears in Collections:Tạp chí (Khoa Kinh tế - Quản trị kinh doanh)

Show full item record


CORE Recommender

Page view(s)

65
Last Week
0
Last month
checked on Mar 23, 2025

Google ScholarTM

Check




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.