Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.dlu.edu.vn/handle/123456789/1323
Title: Các yếu tố tác động đến ý định của khách hàng đối với việc chấp nhận marketing mạng xã hội tại Đà Lạt
Authors: Nguyễn, Thị Phương Thảo 
Nguyễn Hoàng My
Issue Date: 2018
Journal: Kinh tế và Dự báo - Economy and Forcast Review
Abstract: 
52
URI: https://scholar.dlu.edu.vn/handle/123456789/1323
ISSN: 36
Type: Bài báo đăng trên tạp chí trong nước (có ISSN), bao gồm book chapter
Appears in Collections:Tạp chí (Khoa Kinh tế - Quản trị kinh doanh)

Show full item record


CORE Recommender

Page view(s)

30
Last Week
3
Last month
checked on Mar 28, 2025

Google ScholarTM

Check




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.