Please use this identifier to cite or link to this item: https://scholar.dlu.edu.vn/handle/123456789/1322
Title: Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định tham gia vào nền kinh tế chia sẻ của người tiêu dùng Việt Nam thông qua nền tảng Airbnb
Authors: Nguyễn, Thị Phương Thảo 
Issue Date: 2021
Journal: Tạp Chí Khoa học Thương Mại (ISSN: 1859-3666)
Volume: 160
Pages: 25-35
URI: https://scholar.dlu.edu.vn/handle/123456789/1322
ISSN: 160
Type: Bài báo đăng trên tạp chí trong nước (có ISSN), bao gồm book chapter
Appears in Collections:Tạp chí (Khoa Kinh tế - Quản trị kinh doanh)

Show full item record


CORE Recommender

Page view(s)

51
Last Week
3
Last month
checked on Mar 28, 2025

Google ScholarTM

Check




Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.