Results 1-20 of 51 (Search time: 0.0 seconds).

Issue DateTitleAuthor(s)Type
12016-03Antecedents of intention and usage toward customers’ mobile commerce: Evidence in VietnamSang Lin Han; Nguyen Van Anh ; Nguyen Thi Phuong Thao Journal article
22020Behavioral intention of young consumers towards the acceptance of social media marketing in Emerging MarketsNguyễn, Thị Phương Thảo ; Nguyễn, Văn Anh Research article
32024-08-05Các nhân tố ảnh hưởng đến hiệu quả quản lý dự án đầu tư xây dựng tại Công ty TNHH Một thành viên Xây dựng 470Nguyễn, Văn Anh ; Nguyễn, Thị Phương Thảo ; Cao, D. T.Research article
42021Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định tham gia vào nền kinh tế chia sẻ của người tiêu dùng Việt Nam thông qua nền tảng AirbnbNguyễn, Thị Phương Thảo Research article
52018Các yếu tố tác động đến ý định của khách hàng đối với việc chấp nhận marketing mạng xã hội tại Đà LạtNguyễn, Thị Phương Thảo ; Nguyễn Hoàng MyResearch article
62012Chiến lược đầu tư thuận và ngược xu hướng: Một nghiên cứu trên thị trường chứng khoán Việt NamNguyễn, Thị Phương Thảo ; Nguyễn, Văn Anh Research article
72022CONSUMER PSYCHOLOGY ABOUT ANIMOSITY AND ETHNOCENTRISM ON JUDGMENT AND RELUCTANCE TO BUY FOREIGN-MADE PRODUCTSNguyễn, Văn Anh ; Nguyễn, Thị Phương Thảo Research article
82023-04-07Does Aid for Trade affect the quality of the environment? Evidence from Aid for Trade recipient countriesLy-My, Dung ; Nguyễn, Văn Anh ; Nguyễn, Thị Phương Thảo Research article
92015Effect of Authenticity and Transparency of NPO on Intention to Donate: Mediating Effect of TrustNguyễn, Thị Phương Thảo ; Nguyễn, Văn Anh ; 김성호; 안명아Research article
102020The effect of servicescape on service quality and customer behavioral intention–An evidence in coffeeshop service in Viet Nam marketNguyễn, Văn Anh ; Nguyễn, Thị Phương Thảo Research article
112021Entrepreneurial culture and innovative work behaviour: the mediating effect of psychological empowermentNguyễn, Thị Phương Thảo ; Nguyễn, Văn Anh ; Nguyen, Hoa Thi Nhu; Nguyen, Huong Thi Thien; Truong, Anh Thi LanResearch article
122021Entrepreneurial culture and innovative work behaviour: the mediating effect of psychological empowermentNguyen, Hoa Thi Nhu; Nguyen, Huong Thi Thien; Truong, Anh Thi Lan; Nguyễn, Thị Phương Thảo ; Nguyễn, Văn Anh Research article
132015FACTORS IMPACT ON CUSTOMERS’INTENTION AND USAGE TOWARDS MOBILE COMMERCE IN VIETNAMNguyễn, Văn Anh ; Nguyễn, Thị Phương Thảo ; Han, Sang-LinResearch article
142024-05-15How to conduct CSR activities to build consumer trust and corporate reputation in Covid-19 pandemic?Nguyễn, Văn Anh ; Nguyễn, Thị Phương Thảo Journal article
152019Impact of corporate social responsibility on reputation, trust, loyalty of the customers in the banking sector–Evidence in Dalat cityNguyễn, Thị Phương Thảo ; Nguyễn, Văn Anh ; Phạm, Thị Thùy AnResearch article
162021Impact of CSR activities towards adoption of Mobile BankingNguyễn, Văn Anh ; Nguyễn, Thị Phương Thảo Research article
172023The impact of group facebook User-generated content on Consumer purchase intention – a Case in tourism industryNguyễn, Văn Anh ; Nguyễn, Thị Phương Thảo ; Nguyễn, Thanh Tùng Research article
182019Impacts of brand recognition and word-of-mouth marketing for Oolong teas in Lam Dong provinceNguyễn, Thị Phương Thảo ; Nguyễn, Văn Anh Research article
192019Impacts of brand recognition and word-of-mouth marketing for Oolongs teas in Lam Dong provinceNguyễn, Thị Phương Thảo ; Nguyễn, Văn Anh Research article
202023-06Information on organic food labels and knowledge about organic foodNguyễn, Văn Anh ; Nguyễn, Thị Phương Thảo Research article